Vandskæring Nordjylland

Vandskårne emner?
Vi tilbyder Danmarks billigste pris på vandskæring, vandstråleskæring samt abrasiv vandskæring

Danmarks mest kompetente team udfører alle opgaver i vandskæring. Vi tilbyder lave priser, og dag-til-dag levering af dine vandskårne emner.

Vi vandskærer både små og store serier med emner fra 0,5 til 100 mm. Om det er finmekaniske dele, maskindele, skilte, skulpturer, logoer eller andet er uden betydning. Vandskæreren kender ingen grænser (udover skudsikkert glas)

Vores kompetente medarbejdere har i flere år arbejdet med skæring af rigtig mange forskellige materialer, hvorfor vi godt tør love dig at vi har landets bedste knowhow på området. Dette optimeres med den altid nyeste software og højeffektiv IT opbygning, så det eneste du skal gøre for at får vandskåret dine emner, er faktisk blot at ringe.

Den teknologi – som Aqua-Cut anvender, er den abrasive vandskæring for hårde materialer, og den rene vandstråleskæring til de lidt blødere materialer.

Abrasiv Vandskæring - Dag til dag levering - Billigst med vandskæring

Den abrasive vandstråleskæring – Illustreret

Det er en teknologi, hvor vand pumpes op til et tryk på 4000 bar. Vandet presses igennem en dyse på 0,1 mm og der dannes herefter en meget kraftig stråle som kan skære i næsten hvadsomhelst. Ved den abrasive metode tilsætter vi ultrafine sandkorn til vandstrålen, og der kan skæres i stort set alle materialer.

Hvilke materialer og godstykkelser kan vi håndtere?

Vi skærer f.eks  i op til 100 mm aluminium og 70 mm rustfrit stål.

Tolerancen er i de fleste former for materiale + / – 0,15 mm – men den kan optimeres efter aftale. Det kan ikke undgås at de færdige vandskårne emner bliver en anelse kegleformede mod undersiden. Aqua-Cut Vandskæring kan få leveret de gængse råmaterialer til bearbejdning fra dag til dag.

Vandskårne emner - Vandskæring Østjylland

Som sagt kan der vandskæres i alle materialer. Vi tilbyder blandt andet vandskæring i flg. materialer:

• Aluminium
  • Tin
  • Titanium
  • Træ​

Har du et materiale du gerne vil have skåret, som ikke er på listen ovenfor er du altid velkomme til at kontakte os på tlf. 86 47 85 58
hvor vi står klar med svar på alle dine spørgsmål om vandskæring.

Vandskæring billigst, billig vandstråleskæring, vandskæring Østjylland, vandskæring Hammel, vandskæring Langå, vandskæring Laurbjerg,

metalbearbejdning, skæring af pakninger, vandskæring med levering næste dag, vandskæring maskiner, vandskæring pris, vandskæring rustfrit stål,

vandskæring Bjerringsbro, vandskæring Rødkærsbro, Vandskæring Vejle, Vandskæring trekantsområdet , vandskæring maskiner,vandskæring sjælland,vandskaering, vandstråleskæring,vandskæring nørresundby,vandskærer brugt,vandskæring østjylland,vandskæring aluminium