Fotogalleri vand-skæring

Vand-skæring er spændende og også lidt fascinerende.

Aqua-Cut Vand-skæring - Randers

Vand-skæring billigst

Vand-skæring:
Her i galleriet kan du følge lidt med i processen omkring vandstråleskæring, og se enkelte kundeopgaver . Teknologien med vand-skæring er efterhånden en gammel teknologi, som konstant optimeres . Har du lyst til at læse mere om historien bag skæring med vand kan du besøge denne side for nærmere info: vandskæringens historie

Fordelen ved vandstråleskæring

er, at man undgår at påvirke materialet med varme og snittet bliver meget rent selv ved tykke emner. Alt afhængigt af hvad men tilsætter vandet (polymerforbindelse eller et slibemiddel som fx aluminiumoxid eller siliciumkarbid) kan man arbejde effektivt i både hårde og bløde materialer, og skæring med vand kræver som oftest minimal eller ingen efterbehandling. Vandet kan genbruges igen og igen, og således er skæring med vand også en af de meste miljørigtige forarbejdsningsmetoder der findes. Så alt i alt er skæring med naturens egne ressource altid det bedste valg, hvis du tænker på klimaet og gerne vil sove godt om natten. Vi står altid til rådighed med en ekspertrådgivning, såfremt du vil have en uddybende forklaring på fordelene og selve processen.

Vi glæder os til at se dig som vores nye kunde!

vandskæring pris, vandskæring leverandør, vandskæring jylland, metalforarbejdning

VANDSKÆRING – VANDSTRÅLESKÆRING – SKÆRING MED VAND – VANDSKÆRING RANDERS – VAND-SKÆRING KRONJYLLAND